Wednesday, May 12, 2010

Keluarga Miskin Dapat Bantuan Rumah



Keluarga Miskin Dapat Bantuan Rumah

“Saya tidak sangka dan amat bersyukur kepada Allah kerana saya telah mendapat bantuan sebuah rumah dari Y.B Che Uda Che Nik, Ahli Parlimen Sik. Terlalu besar bagi saya bantuan rumah ini kerana bagi saya yang miskin dan hanya kais pagi makan pagi, kais petang makan petang kerana walaupun bantuan Rm satu ringgit pun dah besar bagi orang susah macam kami.” kata saudara Sobri Mamak salah seorang penerima bantuan rumah dari PKWR Parlimen Sik.
Ahli Parlimen Sik, Y.B Che Uda dalam ucapannya mengucapkan terima kasih kepada semua penduduk yang terlibat dalam gotong royong membina rumah saudara Sobri dan insyaallah berharap agar progranm bantuan rumah ini akan dapat kita teruskan di kampung-kampung yang lain dalam Daerah Sik. Beliau juga juga mengucapkan terima kasih kepada Y.B Ustazah Aishah kerana sudi datang untuk merasmikan rumah saudara Sobri.

Y.B Ustazah Hajjah Siti Aishah Bt Ghazali Exco Kebajikan Negeri kedah dalam perasmiannya mengucapkan tahniah kepada PKWR Parlimen kerana boleh memberi bantuan rumah dan sebagainya kepada penduduk Sik. Program-program sebegini akan dapat membantu Kerajaan negeri Kedah dalam membasmi kemiskinan dalam negeri Kedah. Turut serta dalam majlis itu, Y.B S. Manikumar -Exco Pelancongan Dan Pembangunan Masyarakat Negeri Kedah.

0 comments:

Post a Comment