Monday, December 22, 2008

LAMAN MINDA

Ramli Jaafar

Assalamualaikum wr, wbh.
Alhamdulillah, dengan izin Allah dapat saya berbicara dalam ruangan blog PKWR Merbau Pulas. Semoga anda semua sentiasa di berkati Allah.

Pertama sekali saya ucapkan terima kasik kepada anda yang sudi melayari blog PKWR Merbau Pulas. .Pandangan, komen yang anda berikan saya hargai. Bermakna anda sentiasa mengikuti dan peka dengan maklumat. Sekali lagi saya ucapan Jazakallahu khairan khatira.kepada semua pelayar Blog PKWR Merbau Pulas.

Untuk maklumat blog PKWR di ujudkan oleh urusetia Penerangan Kerajaan Negeri.Kedah. Blog ini lebih menumpukan kepada berita maklumat. Oleh sebab Pentadbiran Kerajaan Pakatan Rakyat tidak mendapat kerjasama daripada RTM kususnya dalam penyebaran maklumat maka salah satu usaha kita ialah mengujudkan blog di PKWR.

Selain daripada maklumat daripada pihak kerajaan aktiviti ADUN atau Wakil Rakyat di kawasan menjadi berita utama pada blog . Warta Darul Aman adalah salah satu saluran media. dalam bentuk akbar yang menjadi lidah rasmi kerajaan negeri. Bagi pelayar internet Warta Daily secara on line.juga sumber maklumat. Daripada sumber maklumat ini kita akan menerbitkan semula pada setiap blog PKWR mengikut kesesuaian maklumat dan aktiviti yang melibatkan ADUN berkenaan. Jadi persoalan copy paste tidak timbul. Fokos Blog PKWR adalah penyebaran MAKLUMAT supaya rakyat dapat mengetahui aktiviti ADUN .


Namun jika terdapat sebarang masalah atau persoalan anda boleh mengemukan secara bertulis atau membuat temujanji dengan YB Ustazah Siti Ashah Haji Ghazali bagi mencari jalan penyelesaian. Atau pun ke pejabat PKWR Merbau PUlas pada alamat yang tertera di atas. Atau menghubungi Pegawai Khas Tuan Haji Mahmud Haji Saad di talian 019- 4623898 atau 04-4908378. Insyallah anda akan dilayan sebaik mungkin bagi mencari kaedah serta jalan penyelesainya
( sila rujuk senarai Ajk Pusat Khidmat )

Semoga penjelasan ini dapat membantu anda memahami peranan blog PKWR. Walaubagaimana pun setiap pandangan dan saranan yang baik kita alu-alukan. Kepada yang memuji kembaikan pujian untuk Allah. Yang melontarkan idea dan pandangan terima kasih seadanya. Yang baik dari Allah, sebaliknya itu adalah kelemahan kita.

Salam hurmat dari saya
rjwarta@yahoo.com

1 comments:

seluang melaut said...

Waalaikumsallam.

Harap harap jangan indah khabar dari rupa.

Post a Comment