Monday, August 18, 2008

MAJLIS MAKAN MALAM KPP PDG SERAI

GAMBAR SUASANA MAJLIS MAKAN MALAM KPP PDG SERAI
Padang Serai: Kelab Penyokong PAS adalah satu kelab yang semakin berkembang dan kini telah mempunyai seramai 10,000 orang ahli dan negeri Kedah adalah diantara ahli kelab penyokong yang paling ramai dinegeri ini.
Parti PAS bukan parti untuk orang melayu sahaja, PAS adalah parti untuk semua kaum,bangsa dan PAS akan membela nasib semua bangsa, tidak mengira keturunan dan untuk itu politik perkauman perlu dihapuskan.
Demikian yang dinyatakan YB Dr Mujahid Yusuf Rawa, Pengerusi Perpaduan Kelab Penyokong PAS Pusat ketika berucap dihadapan 2000 orang ahli kelab dalam majlis makan malam Kelab Penyokong PAS Padang Serai baru-baru ini.
“ selaku pengerusi perpaduan nasional saya mengucapkan syabas dan tahniah kepada KPP yang telah berjaya mengadakan majlis pada malam ini”; ujar beliau yang menerima tepukan yang gemuruh dikalangan yang hadir.
“ secara individu saya mengajak semua ahli kelab hadir di Ipoh pada muktamar Pas kali ini
untuk sama-sama dengan orang-orang PAS menyaksi serta merayakan kemenangan kita dan difahamkan 5 buah bas akan datang seluruh Negara “ ujarnya.
Turut hadir pada majlis tersebut ialah Dato’ Seri Ustaz Azizan Abd Razak, Menteri Besar Negeri Kedah., Exco-exco Kerajaan Negeri Kedah,pimpinan PAS Kawasan juga kehadiran Pengerusi Kelab Seluruh Malaysia Sdr Hoo Fang Chew dan timbalanya Sdr Vincent Lee’


Tamat

0 comments:

Post a Comment